Witaj, Nieznajomy

Forum wykorzystuje tzw. mechanizm ciasteczek (ang. cookies). U偶ywaj膮c forum wyra偶asz zgod臋 na ich przechowywanie w pami臋ci przegl膮darki i twojego komputera. Je偶eli nie zgadzasz si臋 na ich wykorzystanie, zmie艅 ustawienia przegl膮darki.

Ostatnia wizyta: Obecny czas: Czw, 16 Lip 2020, 14:52


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(贸w) ] 
Autor Wiadomo艣膰
 Temat postu: Niesko艅czona Sfera Ezenekiela - Karty Postaci
PostWys艂any: Wto, 16 Lis 2010, 23:06 
Bardzo z艂y cz艂owiek
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 艢ro, 11 Mar 2009, 18:14
Posty: 1341
Miejscowo艣膰: Bydgoszcz
Tutaj prosz臋 wklei膰 potwierdzone przeze mnie na PW karty wprowadzi膰. Prosz臋 nie wkleja膰 kart kt贸rych ja nie zatwierdzi艂em. W kolejno艣ci dowolnej byle by przejrzy艣cie by艂o. 呕adnych rozm贸w ani nic takiego - do tego jest inny temat. Tu maj膮 by膰 same karty. Dla pewno艣ci to jeszcze raz wklej臋 wz贸r karty. Prosz臋 si臋 wzoru trzyma膰 i kolejno艣ci na tym wzorze przedstawionej. Je艣li karta b臋dzie pisana w spos贸b dowolny a nie taki jak jest we wzorcu, kart臋 odsy艂am i nawet nie sprawdzam. To ma mi i wam u艂atwi膰.


Wz贸r karty postaci gracza - Wersja 11.01

Imi臋: Imi臋 wymy艣lone przez was + Przydomek
Spoiler:

P艂e膰: Kobieta lub M臋偶czyzna

Wiek - wedle rasowych standard贸w a po za tym jak wam si臋 tam podoba.

Rasa:
Cytuj:
Cz艂owiek -Ko艅 jaki jest ka偶dy widzi.
- Dowolny ludzki kolor sk贸ry.
- Kolory w艂os贸w to czarny, bia艂y, siwy, szatyn, blond, rudy.
- Oczy niebieskie, zielone, piwne, stalowe.
-呕yje do 70-100 lat.
- Wzrost 140-210 cm.

Krasnolud - Niscy ludzie ze 艣wiata podziemi. Maj膮 imponuj膮ce brody.
- Kolor sk贸ry: Czarny, Trupio blady, 艣niady
- Kolory w艂os贸w: czarny, bia艂y, siwy, szatyn, blond, rudy.
- Oczy: Niebieskie, zielone, piwne, stalowe, bia艂e, czarne.
- 呕yje: 150 lat
- Wzrost: 100-150 cm.

Elf - Szpiczastouchy kuzyn cz艂owieka o pi臋knych rysach i 艣piewnych g艂osach.
- Kolor sk贸ry: Z艂oty, 艢niady, Szary, Czarny.
- Kolory w艂os贸w: Bia艂y, Czarny, Blond, Rudy, Zielony, Fioletowy, Niebieski.
- Oczy: Czarny, 呕贸艂ty, Niebieski, Fioletowy, Czerwony, Zielony.
- 呕yje: 120 lat
- Wzrost: 160-250 cm.

Drow - Znienawidzony brat Elfa. Stworzenia mroku.
- Kolor sk贸ry: Czarny.
- Kolory w艂os贸w: Bia艂y, Szary.
- Oczy: Czarny, Fioletowy, Czerwony.
- 呕yje: 110 lat
- Wzrost: 160-250 cm.

Gnom - Ma艂y cz艂owieczek, bliski kuzyn Krasnolud贸w. Rasa na wymarciu z powodu choroby genetycznej kt贸r膮 sama na siebie 艣ci膮gn臋艂a. Bardzo inteligentni
- Kolor sk贸ry: Dowolny ludzki.
- Kolory w艂os贸w: Dowolny ze wzgl臋du na farby do w艂os贸w.
- Oczy: Czerwone, niebieskie.
- 呕yje: 70-80 lat
- Wzrost: 120 cm

Ork - Wytw贸r demon贸w. Ludzie z dawnych dzikich plemion przemienieni krwi膮 demon贸w w potwory. Od czasu pokonania demon贸w 4 z 5 ras ork贸w odzyskuje dawne cz艂owiecze艅stwo. Zielone s膮 najsilniejsze, Szare najwytrwalsze, Pomara艅czowe najbystrzejsze, Czerwone najdziksze i nieokie艂znane a 5 rasa nie wyst臋puje na tym kontynencie.
- Kolor sk贸ry: Zielony, Szary, Pomara艅czowy, Czerwony (czerwony niegrywalny)
- Kolory w艂os贸w: Czarny, Rudy
- Oczy: Czerwone, Czarne, Niebieskie, Zielone.
- 呕yje: -50-70 lat - ze wzgl臋du na zwyczaj ork贸w nakazuj膮cy wygania膰 s艂abych
- Wzrost: 180-280 cm

Fukari - Insektoid. Potomkowie ewolucyjni prehistorycznego ludu Narubi. Ludzi insekt贸w. 呕ukowate stworki wysz艂y z podziemnych tuneli pod Junonis by, podobnie jak niegdy艣 krasnoludy, zacz膮膰 偶ycie jako powierzchniowcy. Wredne ma艂e 偶uki.
- Kolor sk贸ry: Zielony, Z艂oty, Czerwony, Czarny, Fioletowy (pancerz)
- Kolory w艂os贸w: Drobne w艂oski na ciele, czarne
- Oczy: Zielone, Czerwone, Fioletowe, Niebieskie
- 呕yje: 60-120 lat
- Wzrost: 130-150 cm


Klasa:
Cytuj:
Wojownik - Zale偶nie od rasy i specjalizacji potrafi walczy膰 ka偶dym rodzajem or臋偶a. Jest to klasa walcz膮ca w zwarciu bezpo艣rednim w charakterze obro艅cy lub atakuj膮cego. Potrafi korzysta膰 ze wszystkich rodzaj贸w pancerzy. Dysponuje tez najwi臋ksza si艂膮.
Si艂a - 4, wyrzyma艂o艣膰 - 2, zr臋czno艣膰 - 2, inteligencja - 1

艁owca - Walczy 艂ukiem i broni膮 dwur臋czn膮. Mi艂o艣nik g艂uszy i samotno艣ci. Nosi zbroje typu 艣redniego. Zna si臋 na przetrwaniu-klasa samowystarczalna. Wykonuje zwiady, towarzyszy mu zwierz臋cy towarzysz, zbiera zio艂a lecz膮ce kt贸rymi kuruje towarzyszy.
Si艂a - 1 , wytrzyma艂o艣膰 - 2, zwinno艣膰 - 4, inteligencja - 2 .

艁otrzyk - Walczy broni膮 kr贸tk膮/dwur臋czn膮 i lekkimi kuszami. Nosi typ pancerza 艣redni lub ubrania. Umie kra艣膰, zakrada膰 si臋, tworzy膰 trucizny, w艂amywa膰 si臋 oraz zadawa膰 olbrzymie obra偶enia z zaskoczenia.
Si艂a - 2, wytrzyma艂o艣膰 - 2, Zwinno艣膰 - 4, inteligencja - 1.

Mag - Walczy za pomoc膮 zakl臋膰 oraz kostur贸w i r贸偶d偶ek. Nosi ubrania/szaty. Wspomaga r贸偶nymi czarami ofensywnymi lub defensywnymi z wybranego przez siebie kr臋gu zakl臋膰.
Si艂a - 2, wytrzyma艂o艣膰 - 1, Zwinno艣膰 - 2, inteligencja - 4.

Kap艂an/Mnich - Walczy tylko or臋偶em swego boga, ca艂ym swym cia艂em oraz si艂膮 wiary. Nosi ubrania lub pancerze ci臋偶kie. Rzuca zakl臋cia podtrzymywane oraz aury. Nie korzysta z zakl臋膰 kr臋gu tylko z zakl臋膰 opartych o wiar臋. Si艂a wiary os艂abia dzia艂anie zakl臋膰. (r贸偶ny w zale偶no艣ci od b贸stwa)
Si艂a - 2, Wytrzyma艂o艣膰 - 2, zwinno艣膰 - 2, inteligencja - 2.


Poziom - zaczynasz od poziomu ZERO. Poziom dostaje si臋 za ka偶de 25 pkt do艣wiadczenia. 1 pkt za ka偶d膮 udan膮 akcj臋, za ka偶d膮 zadan膮 ran臋, za ka偶de odkrycie czego艣 niezwyk艂ego itp. Za zadanie ostatecznego ci臋cia i zabicie wroga dostaje si臋 5 pkt do艣wiadczenia.
UWAGA!
Spoiler:


Biografia - Jak ci 偶ycie mija艂o do czasu gdy dowiedzia艂e艣 si臋 偶e kr贸l wzywa na pomoc bohater贸w. (Uwaga, zak艂adasz 偶e zna艂e艣 fach ju偶 jaki艣 czas i jeste艣 bohaterem/poszukiwaczem przyg贸d z jakim艣 do艣wiadczeniem)

Wygl膮d: Pancerz lub ubranie wg wymogu klasowego, podstawowa bro艅 oraz facjata i budowa cia艂a z uwzgl臋dnieniem wymog贸w rasowych.

Portret: Obowi膮zkowo! Bo 艂atwo takie znale藕膰.

Cechy:
Cytuj:
- Piszesz podstaw臋 swojej klasy,
- Dopisujesz 5 pkt na cokolwiek,
- Dopisujesz pkt z umiej臋tno艣ci/perk贸w i zaznaczasz je kolorem,
- Gotowe


Perki: Na pocz膮tek wpisa膰 tu BRAK.
Perki to przyznawane przeze mnie w trakcie sesji, specjalne umiej臋tno艣ci o dzia艂aniu pozytywnym lub negatywnym.
Nale偶y, tak jak w wypadku umiej臋tno艣ci, wpisa膰 r贸wnie偶 OPIS perka.

Umiej臋tno艣ci: Do wyboru z pocz膮tku trzy a potem jedna co poziom. Z pocz膮tku tylko Og贸lne p贸藕niej dojd膮 rasowe i klasowe.
Cytuj:
Og贸lne:
- Mistrz Ostrza - Jeste艣 niezwykle bieg艂y w pos艂ugiwaniu si臋 ostrzem swego miecza. Jeste艣 w stanie wykonywa膰 zaawansowane ci臋cia i/lub pchni臋cia i parady swoim mieczem oraz (Modyfikator +1 do noszonego or臋偶a)
- Chudzielec - Jeste艣 niezwykle chudy i przez to bardzo ci臋偶ko ci臋 trafi膰 ale gdy to ju偶 si臋 stanie to b贸j si臋 bog贸w. (+1 zr臋czno艣膰)
- Twardog艂owy - Twoja g艂owa to zamkni臋ta forteca tak na wroga jak i na wiedz臋. Mimo 偶e nazywaj膮 ci臋 t臋pakiem to jednak wiesz 偶e to przez to 偶e boj膮 si臋 z tob膮 zadrze膰. (+1 wytrzyma艂o艣膰)
- Sprinter - Jeste艣 pierwszy w wirze walki. Zawsze do tego d膮偶ysz by wbi膰 kawa艂 stali w cia艂o wroga jako pierwszy i najlepiej, ostatni. Zawsze zaatakujesz pierwszy wroga.
- Wyczulony - Ca艂y czas czujny i przygotowany. Mi臋艣nie napi臋te i nie da si臋 ciebie ciebie zaskoczy膰. Gdy wr贸g wyskoczy znik膮d nie dostajesz statusu "zaskoczony" i kar z tym zwi膮zanych.
- Wied藕mi wzrok - Wyczuwasz i widzisz w spos贸b naturalny magi臋. Jeste艣 w stanie powiedzie膰 czy i kiedy w danym miejscu u偶yto magi臋 oraz umiesz wyczu膰 gdy kto艣 chc臋 rzuci膰 zakl臋cie np. z ukrycia.
- Dusza towarzystwa - Twoja obecno艣膰 jest przyjemno艣ci膮 dla innych. Opowiadasz najciekawsze historie, rozbawiasz t艂umy i zagadujesz ka偶dego. W twoim towarzystwie wszyscy walcz膮 lepiej i staj膮 sie bardziej gadatliwi. Rozmawiaj膮c zyskasz przydatne informacje a walcz膮cy woko艂o ciebie zyskuj膮 (modyfikator +1 do broni)
- Tarczownik - Twoja tarcza jest twoim bratem. Zawsze si臋 ni膮 zas艂ania艂e艣 gdy wr贸g ci臋 przyt艂acza艂 sw膮 si艂膮. Odkry艂e艣 偶e to zawsze dzia艂a i pilnowa艂e艣 by nigdy nie wyrusza膰 w b贸j bez niej. (Modyfikator +2 do tarczy)
- Zbrojny - lata szkolenia bojowego op艂aci艂y si臋. Sta膰 cie by艂o na w艂asn膮 zbroj臋 by wyruszy膰 w 艣wiat. (modyfikator +2 do zbroi)
- Harfiarz - Jest to specyficzna umiej臋tno艣膰 grania na instrumencie. Czyni to z ciebie wyznawc臋 Najpot臋偶niejszego z bog贸w na Junonis, boga muzyki. Z czasem upomni si臋 o ciebie i uczyni z ciebie swego ministrela. (Szansa na zmian臋 klasy na Barda*.)
- Talent wrodzony - jeste艣 stworzeniem magii. 呕yjesz dzi臋ki niej i za spraw膮 tego jeste艣 w stanie z tak膮 艂atwo艣ci膮 ni膮 manipulowa膰. (+3 inteligencja)
- 艢wi膮tobliwy - walczysz w imi臋 wy偶szych idei! To dodaje ci si艂. (+2 si艂a)
- Szlachcic - Jeste艣 wy偶szej krwi. Z za艂o偶enia jeste艣 lepszy od innych. Tak naprawd臋 to sta膰 ci臋 na lepsza bro艅 od innych i to tyle. (+3 bro艅 i zbroja)
- Obur臋czny - Led膮 r臋k膮 kroisz dorsza a praw膮 si臋 golisz. Nie ma to dla ciebie 偶adnej r贸偶nicy kt贸r膮 r臋k膮 trzymasz bro艅. W obu jeste艣 tak samo sprawny.
- Pi臋kny - Zdrowy w艂os, pi臋kny nos i to pow艂贸czyste spojrzenie. Tak... jeste艣 uosobieniem pi臋kna. Ludzie lubi膮 rozmawia膰 z pi臋knymi.
- Luzik - Nie ruszy ci臋 艣mier膰 twojego szczeniaczka kt贸rego wychowywa艂e艣 od ma艂ego. Nie ruszy ci臋 po偶ar wioski w kt贸rej si臋 urodzi艂e艣. Twoja siostra zosta艂a zgwa艂cona i osk贸rowana i robi teraz za p艂aszcz na deszczowe spacery? Nic ci臋 to nie rusza. (Nie b臋dzie panikowa膰)


Magia: - tyczy tylko mag贸w/
Magowie mog膮 korzysta膰 tylko z jednego z trzech 藕r贸de艂 magii. Jednego kawa艂ka kr臋gu magii kt贸ry stale doskonal膮 i kt贸ry definiuje ich jako mag贸w. 殴r贸d艂a magi to:
Cytuj:
- Pierwotne - czerpanie mocy z natury kt贸ra nas otacza. Ziemi kt贸ra jest pod nami, wody kt贸ra woko艂o p艂ywa, powietrza kt贸re jest wsz臋dzie woko艂o oraz ognia kt贸ry w nas p艂onie. Magowie pierwotni staj膮 si臋 Szamanami (Ogie艅 i ziemia), Druidami (Woda i Powietrze) lub W艂adcami 偶ywio艂u.
- Cielesne - Czerpanie mocy z cia艂a. Czy to 偶ywego w Magii Krwi czy martwego w Magii Nekromancji. Cho膰 to 藕r贸d艂o uznane jest za z艂e i niegodziwe to jednak zapewnia moc kt贸rej 艣wiatu wymieraj膮cej magii tak brakuje. Nekromanci, Okulty艣ci i Demonolodzy.
- Eteru - 殴r贸d艂em magii eteru jest umys艂 i w艂a艣ciwe tkanie magii kt贸ra jest cho膰 nie da si臋 jej wyczu膰. Wymaga wielkiej si艂y woli oraz wiedzy i inteligencji by ni膮 manipulowa膰 ale otwiera ona 艣cie偶ki kt贸rych 艣miertelnym nie dane jest kroczy膰. Magowie, Arcymagowie i Mistrzowie. Tylko oni mog膮 kontrolowa膰 to 藕r贸d艂o.


Wiara: - moc i zakl臋cia wiary odbiegaj膮 od zakl臋膰 mag贸w i czarodziej贸w. Co wi臋cej, wiara, kt贸ra nie czerpie mocy ze 藕r贸de艂 cielesnych i namacalnych, os艂abia dzia艂anie magii jako takiej.
To jakie zakl臋cia przyjd膮 w udziale mnichom czy klerykom zale偶y od ich b贸stwa.

Ekwipunek: R贸偶ni si臋 w zale偶no艣ci od rasy i klasy. W ko艅cu ka偶dy ma inne wymagania.

BRO艃:
Cytuj:
Wojownik:
Cz艂owiek: Dowolny miecz +3. Jednor臋czne, dwur臋czne, b臋karcie, szable...
Krasnolud: Dowolny top贸r lub m艂ot +4. Dwu/jednor臋czny, Obosieczny...
Elf/Drow: Dowolne dwa lub jeden miecz +2 lub bro艅 dowolna bro艅 drzewcowa +3.
Gnom: Dowolny kr贸tki miecz/sztylet +2.
Ork: Dowolny or臋偶 +5.
Fukari: Tasak +3

艁owca - Cz艂owiek: Dowolny 艂uk/kusza +3 lub dowolny jednor臋czny miecz +3.
Krasnolud: Dowolna kusza +4
Elf/Drow: Dowolna bro艅 miotana +5
Gnom: Proca +2 lub lekka kusza +2
Ork: D艂ugi 艂uk +3 lub bro艅 rzucana +3
Fukari: Szabla +3 lub dowolna bro艅 rzucana +3

艁otrzyk - Cz艂owiek: Dowolna bro艅 kr贸tka +3 lub lekka kusza +3
Krasnolud: Lekki toporek +2 lub sztylet +2
Elf/Drow: Norze do rzucania +3 lub sztylet +3
Gnom: Sztylet +5 lub proca/norze +5.
Ork: Kr贸tki miecz +2 lub pa艂ka +3
Fukari: Szabelka +3

Mag - Cz艂owiek: Kostur drewniany +3 lub r贸偶d偶ka +3
Krasnolud: Kostur drewniany +3
Elf/Drow: Kostur lub r贸偶d偶ka +5
Gnom: R贸偶d偶ka +2
Ork: Kostur +3 lub Rytualne ko艣ciane no偶e
Fukari: D艂ugi kostur +3

Mnich - zale偶ne od boga.


Cytuj:
PANCERZ:
Wojownik - Cz艂owiek: Kolczuga +4.
Krasnolud: Kolczuga +5.
Elf/Drow: Zbroja sk贸rzana +4
Gnom: Zbroja sk贸rzana +3
Ork: Zbroja sk贸rzana +3
Fukari: Zbroja 艂uskowa +2

艁owca - Cz艂owiek: Zbroja sk贸rzana +3
Krasnolud: Zbroja sk贸rzana +2
Elf/Drow: Wzmocniona Zbroja sk贸rzana +4
Gnom: Ubranie +1
Ork: Zbroja sk贸rzana +2
Fukari: Zbroja 艂uskowa +2

艁otrzyk - Cz艂owiek: Zbroja sk贸rzana +3
Krasnolud: Zbroja sk贸rzana +3
Elf/Drow: Zbroja sk贸rzana +3
Gnom: Zbroja sk贸rzana +4
Ork: Sk贸rzany Kaftan +2
Fukari: P艂aszcz +2

Mag - Cz艂owiek: szata/ubranie +1
Krasnolud: szata/ubranie +1
Elf/Drow: szata/ubranie +1
Gnom: szata/ubranie +1
Ork: Sk贸rzane ubranie +2
Fukari: Bogato zdobiona szata +1

Mnich - Zale偶nie od boga


Z艂oto
- Wojownik - 400z艂
- 艁owca -300z艂
- 艁otrzyk - 1000z艂
- Mag - 500z艂
- Mnich - 100z艂

*
Spoiler:

_________________
Ja tu tylko gram.


Ostatnio edytowany przez Sza艂as Pon, 31 Pa藕 2011, 16:41, edytowano w sumie 9 razy

G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niesko艅czona Sfera Ezenekiela - Karty Postaci
PostWys艂any: Wto, 16 Lis 2010, 23:15 
艁ysiej膮cy M臋drzec
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 29 Pa藕 2007, 11:58
Posty: 2632
Miejscowo艣膰: Z艂oty Stok
Imi臋: Reskird Smokob贸jca
P艂e膰: M臋偶czyzna
Rasa: Krasnolud
Klasa: Wojownik

Biografia Reskird wychowa艂 si臋 w klanie krasnolud贸w kowali. Mieli du偶膮 siedzib臋, w zasadzie ma艂y fort w jednym z wi臋kszych ludzkich miast. Reskird nie by艂 ani synem ani wnukiem g艂owy klanu, nikt nie wi膮za艂 z nim wi臋kszych plan贸w, to te偶 m贸g艂 swobodnie kontaktowa膰 si臋 z ludzkimi dzie膰mi. Ojciec krasnoluda chcia艂, aby Reskird dotrzyma艂 klanowych tradycji i zosta艂 kowalem, jak on sam a tak偶e jego ojciec i dziad. Reskird wykonywa艂 sumiennie swoje obowi膮zki, jednak nie mia艂 do tego 偶adnych predyspozycji, wi臋c nie osi膮gn膮艂 w tym niczego, czego nie m贸g艂by osi膮gn膮膰 zwyk艂y ludzki rzemie艣lnik. Lepiej za to rozwija艂 si臋 w fechtunku. Klan przez lata przygotowywa艂 m艂odych do bitki. Reskird odnalaz艂 si臋 tutaj i gdy uzyska艂 pe艂noletno艣膰 po偶egna艂 si臋 z siedzib膮 klanu i wst膮pi艂 do oddzia艂u najemnego, dzia艂aj膮cego na kszta艂t wojska. Odby艂 sw贸j sta偶 w wymagaj膮cej kampanii wojennej pod sztandarem jednego z najwybitniejszych dow贸dc贸w tamtych czas贸w. Zdoby艂 potrzebne do艣wiadczenie bitewne cudem uchodz膮c z 偶yciem. Oddzia艂 zosta艂 praktycznie rozbity, a jego resztki wr贸ci艂y do g艂贸wnej siedziby tych偶e najemnik贸w. Wracali pobli偶em rodzimych Reskirdowi g贸r. Od艂膮czy艂 si臋 od oddzia艂u wyst臋puj膮c z brygady i ruszy艂 w stron臋 najbli偶szej twierdzy. Tam zaci膮gn膮艂 si臋 do stra偶y miejskiej, gdzie mia艂 lekkie 偶ycie, jako 偶e bitek by艂o ma艂o, a za utrzymanie spokoju nierzadko dostawali kufle z艂ocistych p艂yn贸w. Jednak spok贸j naruszy艂a wie艣膰, 偶e od p贸艂nocy nadci膮ga zagro偶enie, a na drodze wrog贸w znajduje si臋 miasto, w kt贸rym Reskird si臋 wychowa艂. Nie namy艣laj膮c si臋 wiele ruszy艂 z pomoc膮 swego topora. Naje藕d藕cy zostali szybko odparci, a Reskird zatrudni艂 si臋 jako ochroniarz na folwarku bogatego w艂a艣ciciela ziemskiego. Po kilku latach wzgl臋dnej sielanki dowiedzia艂 si臋, 偶e kr贸l wzywa na pomoc bohater贸w. Wyruszy艂 wi臋c do kr贸la.

Wygl膮d: Do艣膰 wysoki, pot臋偶nej postury krasnolud, u kt贸rego pr贸偶no szuka膰 nadmiaru t艂uszczu. D艂ugie rude, proste w艂osy oraz broda sp艂ywaj膮 mu po torsie ze wszystkich stron, tak, 偶e przy obrocie tworz膮 istny parasol. Czasem brod臋 jak i w艂osy zaplata w warkocze, aby by艂o wygodniej walczy膰. Zwykle na zbroi nosi br膮zow膮 tunik臋 si臋gaj膮c膮 prawie do kolan. Na r臋kach nosi sk贸rzane r臋kawice, a na nogach wysokie sk贸rzane buty wy艂o偶one wewn膮trz futrem. Pod tunik膮 zazwyczaj ma ubran膮 d艂ug膮 kolczug臋 si臋gaj膮c膮 do po艂owy ud oraz za 艂okcie.
Image

Cechy:
Si艂a: 11(+3 +1 za perk)
Wytrzyma艂o艣膰: 20(+4*1.5) +6 za pas +1 za perk =27
Zr臋czno艣膰: 10(+7 +1 za perk)
Inteligencja: 3(+1 +1 za perk)

Perki:
FURIAT! - Twoja si艂a wzrasta o 1 za ka偶dym razem gdy TY kogo艣 zabijesz ale r贸wnie偶 zmniejsza si臋 twoja wytrzyma艂o艣膰.
Przygotowany na ka偶d膮 ewentualno艣膰 - Przyparty do muru, pozbawiony swobody spokojnego decydowania gdzie ka偶dy wyb贸r musi by膰 natychmiastowy, potrafisz zachowa膰 trze藕wo艣膰 umys艂u i nadal post臋powa膰 z najwy偶sz膮 efektywno艣ci膮. (+1 do ka偶dej cechy)
Umiej臋tno艣ci:
G贸ral(+2 wytrzyma艂o艣膰)
呕ywa Ska艂a(+4 wytrzyma艂o艣膰)
艁owca Trolli(+3 si艂a)
Sprinter - Jeste艣 pierwszy w wirze walki. Zawsze do tego d膮偶ysz by wbi膰 kawa艂 stali w cia艂o wroga jako pierwszy i najlepiej, ostatni. Zawsze zaatakujesz pierwszy wroga.
Zatwardzia艂y - Budzisz si臋 rano przykryty gruzem. Jedz膮c 艣niadanie sklepienie si臋 kruszy. Id膮c do pracy menhir przygniata ci stop臋. To nic! Jeste艣 krasnolud, to dla ciebie norma. Tak to zawsze by艂o. (+5 wytrzyma艂o艣膰)
Ekwipunek:
- top贸r dwur臋czny +4
- kolczuga +4
- Epicki Pas Wytrwa艂o艣ci +6
- he艂m drewniany +2
- fajka + 100g tytoniu
- tunika, sk贸rzane buty, r臋kawice oraz kurta.
- Lniane spodnie z we艂nianym podszyciem
- Plecak podr贸偶ny
- Hubka i krzesiwo
- Pochodnia
- Drewniany grzebie艅
- 340 z艂

Poziom: 2

_________________
Kobieta nadzwyczajna od kobiety zwyczajnej r贸偶ni si臋 tym, 偶e kobieta zwyczajna ma tyle rozumu co kura, natomiast kobieta nadzwyczajna, tyle co dwie kury. - Konfucjusz
Fortuna to niesta艂a dziwka zwariowana na punkcie ironii - Konowa艂

Powiedz mi, a zapomn臋. Poka偶 mi, a zapami臋tam. Pozw贸l zrobi膰, a zrozumiem - Konfucjusz

Ka偶dy szczeg贸艂 ma znaczenie - G. Cook
Azat


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niesko艅czona Sfera Ezenekiela - Karty Postaci
PostWys艂any: Pi膮, 19 Lis 2010, 15:17 
Osadnik
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Nie, 07 Lis 2010, 19:18
Posty: 48
Image

Imi臋: Halt Czarna D艂o艅
P艂e膰: M臋偶czyzna
Rasa: Gnom
Klasa: 艁otrzyk
Biografia:

呕ycie Halta by艂o szcz臋艣liwe. Wywodzi艂 si臋 z ca艂kiem przeci臋tnej rodziny 偶yj膮cej w porcie. W szkole zawsze by艂 jednym z najgorszych uczni贸w i mia艂 niesamowit膮 sk艂onno艣膰 do pakowania si臋 w k艂opoty. Mia艂 wielu przyjaci贸艂, a jego obecno艣膰 przyprawia艂a wszystkich o dobry nastr贸j. Niekiedy brakowa艂o mu pieni臋dzy na najnowszy sprz臋t, w takim wypadku krad艂. Kradzie偶 przychodzi艂a mu z 艂atwo艣ci膮 i nigdy nie mia艂 z tego powodu wyrzut贸w sumienia.
W kr贸tkim czasie wi臋kszo艣膰 uczni贸w jego szko艂y, chodzi艂o w艂a艣nie do Halta je艣li czego艣 potrzebowali. Jednak pewnego dnia podczas w艂amania zauwa偶y艂 go jaki艣 staruszek. Spanikowany m艂odzieniec podszed艂 do niego ze sztyletem w d艂oni m贸wi膮c:
- Pi艣niesz komu艣 cho膰by s艂贸wko, a gwarantuj臋, 偶e d艂ugo nie po偶yjesz-. Dziadek ze strachem w oczach pokiwa艂 g艂ow膮 i jak najszybciej oddali艂 si臋. Przez kilka nast臋pnych lat ch艂opak rozwin膮艂 swoje zdolno艣ci z艂odziejskie. Jednak jego ju偶 takie 偶ycie nie ekscytowa艂o, potrzebowa艂 rozrywki, a kr贸l w艂a艣nie potrzebowa艂 bohater贸w...

Wygl膮d: Halt mierzy 100 cm. Na prawym policzku mo偶na zauwa偶y膰 ma艂膮 blizn臋. Szelmowski u艣miech i lekko ciemniejsza karnacja wyr贸偶niaj膮 go z t艂umu. Wygl膮da niepozornie, ale lepiej go mie膰 za przyjaciela ni偶 wroga. Na co dzie艅 nosi p艂aszcz z kapturem w ciemnych odcieniach, b艂臋kitu, br膮zu, lub zieleni. Pod to zak艂ada pancerz sk贸rzany i lnian膮 koszul臋. Zwykle te偶 nosi czarne spodnie. Pomi臋dzy p艂aszczem, a pancerzem w pochwie przy boku znajduje si臋 sztylet/
Cechy:
Si艂a-2
Wytrzyma艂o艣膰-2
Zr臋czno艣膰-10
Inteligencja-1

Perki:
- Chudzielec
- Kopacz
- Nieistotny
- Dusza towarzystwa


Ekwipunek:

Sztylet + 3
Proca + 4
Sk贸rzana zbroja z kapturem. +5
1000 z艂
Krzesiwo + hubka
Lina
Ciemnozielony p艂aszcz

_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Vittorio Sob, 27 Lis 2010, 18:59, edytowano w sumie 2 razy

G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niesko艅czona Sfera Ezenekiela - Karty Postaci
PostWys艂any: Pi膮, 19 Lis 2010, 15:21 
Son of Flames
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Nie, 15 Kwi 2007, 12:28
Posty: 932
Miejscowo艣膰: Knur贸w
Imi臋: Thorgat 鈥楰ruszyciel鈥
Rasa: Ork
P艂e膰: M臋偶czyzna
Klasa:
Wojownik
Biografia: Thorgat wi臋kszo艣膰 偶ycia sp臋dzi艂 w wiosce swego klanu. Walczy艂, zabija艂 i po偶era艂, bo przecie偶 nie mo偶na nazwa膰 jedzeniem tego jak spo偶ywali swe strawy... Jego ojciec by艂 brutalny ale to przecie偶 normalne w艣r贸d tej rasy. Thorgat sta艂 si臋 impulsywny i brutalny, ale spotka艂o si臋 to jedynie w powszechn膮 afirmacj膮 鈥 te cechy by艂y w cenie jako 偶e mia艂 by膰 wojownikiem. Na ka偶dym kroku spotyka艂 przeciwno艣ci i problemy a wi臋kszo艣ci z nich skr臋ca艂 kark. W swym nieskomplikowanym umy艣le doszed艂 do tego, 偶e przemoc i brutalno艣膰 jest rozwi膮zaniem uniwersalnym. Najlepsz膮 obron膮 jest atak, wi臋c atakuj kiedy tylko nadarzy si臋 okazja. Jedynie instynkt hamuje jego dzia艂ania gdy kontaktuje si臋 z innymi rasami... S膮 takie kruche... S艂abe worki, ob艣lizg艂ych wn臋trzno艣ci... Ale korzystniejszym jest pozwoli膰 im egzystowa膰 dlatego zwalcza sw贸j morderczy instynkt...
A teraz wyrusza by zdoby膰 chwa艂臋 odnajduj膮c elementy wielkiego artefaktu... Bez w膮tpienia to on go zdob臋dzie a jego legenda przetrwa wieki...
Portret:
Image
Wygl膮d:
G贸ra. Tak najlepiej zacz膮膰 jego opis... G贸ra mi臋sa... Mi臋艣ni. Brutalno艣ci. Chyba jedynym czego u niego brakuje, jest jego inteligencja, jego umys艂 jest ostry niczym kamie艅 pi臋knie wyg艂adzony rzecznym nurtem. 艢wiat dla niego jest bole艣nie wr臋cz prosty 鈥 skruszy膰 wszystko co mu przeszkadza, co staje mu na drodze. Sprawia naprawd臋 przera偶aj膮ce wra偶enie g贸ruj膮c nad wszystkimi wko艂o, jako, 偶e ma przesz艂o dwa metry i trzydzie艣ci centymetr贸w wzrostu. Pot臋偶ny i w艣ciek艂y... Z wystaj膮cymi k艂ami i chrapliwym g艂osem. Ma zap臋dy stadne 鈥 woli podr贸偶owa膰 z kim艣, mimo, 偶e 艣wietnie da艂 by sobie rad臋 sam. On jednak chce by kto艣 by艂 艣wiadkiem jego dzie艂... Musi powsta膰 opowie艣膰 o tym co zdzia艂a, jak rozszarpie swoich przeciwnik贸w, zje ich serca i b臋dzie popija艂 piwo z ich czaszek...
Cechy:
Si艂a 26
Wytrzyma艂o艣膰 20
Zr臋czno艣膰 14
Inteligencja 2
Perki:
    Nios膮cy 艣wiat艂o - Ciemne korytarze s膮 ciemne. Dlatego nosisz pochodnie ze sob膮. Ale co je艣li te korytarze goszcz膮 nieprzyjemne istoty? Bronisz si臋... pochodnia to te偶 dobra bro艅. (Mo偶esz walczy膰 Pochodni膮 ALE z si艂膮 s艂absz膮 o po艂ow臋. Nie chcesz przecie偶 zgasi膰 ognia).
Umiej臋tno艣ci:
- Demon krwi (+4 si艂a)
- Olbrzym (+4 wytrzyma艂o艣膰)
- Si艂a ponad Magi臋! (+50% odporno艣ci na magi臋)
- 艁owca Demon贸w (+5 si艂a, +4 wytrzyma艂o艣膰, -1 inteligencja walcz膮c z demonem)
- Krwawy Sza艂 (Mo偶liwo艣膰 wpadni臋cia w krwawy sza艂 raz na walk臋. Zwi臋ksza to obra偶enia zadawane x2. Po zako艅czonym szale modyfikuje cechy si艂y i wytrzyma艂o艣ci -2 a obra偶enia jakie otrzyma艂 w czasie trwania sza艂u s膮 podwajane)
- Blizny - Twoje cia艂o by艂o hartowane w rytua艂ach ork贸w. Pe艂ne blizn i szorstkie. Twarde niczym u zwierz膮t. (+3 Wytrzyma艂o艣膰)
- Entuzjazm - gdy wr贸g blisko jeste艣 bardziej ch臋tny do bitki! P臋d藕 na z艂amanie karku! Najlepiej cudzego (+5 zr臋czno艣膰)
Ekwipunek:
    Tasak Krwi +7 Jednor臋czny
    Top贸r +5
    Maczuga +5
    Karwasze z kajdan Furii +2
    Sk贸rzany kaftan +2
    Sparcia艂e buty +1
    Trofeum z g艂owy Furii
    Pochodnia*
    4 Niezidentyfikowane zwoje
    Mocne buty
    Mocny pas, zdobiony z przodu metalow膮 g艂ow膮 bestii
    Poprzecierane ju偶 gdzieniegdzie spodnie
    Zw贸j grubej liny ( 8 metr贸w ) z hakiem
    Torba w kt贸rej gromadzi 艂upy
    Ose艂ka
    Gruby ko偶uch
    Sze艣膰 metrowych rzemieni
    Buk艂ak z piwem o pojemno艣ci pi臋ciu litr贸w
    Suszone mi臋so zawini臋te w kawa艂 materia艂u
    Du偶a, drewniana miska

    Trofeum z g艂owy szczurocz艂eka
    1140 z艂
*Mo偶e by膰 u偶yta jako bro艅 z po艂ow膮 si艂y
Poziom: 4

_________________
Zeben Belseker<>Lestek<>Albertus Magnus<>Grigory Orlyk<>Thorgat


I was born to burn...


Ostatnio edytowany przez Zeben von Belseker Wto, 31 Maj 2011, 23:35, edytowano w sumie 8 razy

G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niesko艅czona Sfera Ezenekiela - Karty Postaci
PostWys艂any: Nie, 21 Lis 2010, 13:42 
Pojawiam si臋 i znikam
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Wto, 09 Lis 2010, 20:49
Posty: 331
Image
Imi臋: Baldwin Ethelbert Przebieg艂y
P艂e膰: M臋偶czyzna
Rasa: Gnom
Klasa: Kieszonkowiec
Poziom: 4

Biografia: Baldwin wywodzi艂 si臋 z rodziny arystokrat贸w, jego rodzina by艂a dyplomatami, b膮d藕 magami. Kiedy jednak okaza艂o si臋, 偶e Gnom nie ma talentu magicznego, postanowiono zrobi膰 z niego dyplomat臋, Baldwin uwa偶a艂, 偶e pisanie i czytanie nie jest mu potrzebne i nie uczy艂 si臋, jedyne lekcje jakie lubi艂 to nauka gry na instrumencie, dok艂adnie lutni. Pewnego razu ojciec Baldwina wyruszy艂 z misj膮 dyplomatyczn膮, zabra艂 ze sob膮 syna, by uczy艂 si臋 od ojca, Zostali zaatakowani przez barbarzy艅c贸w, Ojciec Baldwina zosta艂 zabity, on sam zdo艂a艂 uciec si臋 i schowa膰. Gnom nie wiedzia艂 jak wr贸ci膰 do domu wi臋c b艂膮ka艂 si臋 po 艣wiecie, raz do艂膮czy艂 do handlarzy i z nimi pojecha艂 do miasta, raz za艂apa艂 si臋 na obiad do klasztoru mnich贸w. Aby prze偶y膰 Baldwin zacz膮艂 kra艣膰, by艂 w tym bardzo dobry, z czasem zacz膮艂 zabija膰 za pieni膮dze, Pewnego razu zamordowa艂 kobiet臋, przeszukuj膮c jej plecak znalaz艂 dokumenty, okaza艂o si臋, 偶e by艂a to jego matka. Baldwin postanowi艂, 偶e nigdy nie zabije nikogo niewinnego, a nawet b臋dzie zabija艂, tych co u艣miercaj膮 bez potrzeby. Kiedy us艂ysza艂, 偶e kr贸l potrzebuje bohater贸w, zg艂osi艂 si臋 uznaj膮c to za dobr膮 metod膮 do wzbogacenia si臋.

Wygl膮d: Jak to gnom Baldwin jest niewielkiego wzrostu, jest szczup艂y i nosi sk贸rzana zbroje, Jego twarz wygl膮da niewinnie, lecz nie mo偶na si臋 zwie艣膰 pozorom, jest on podst臋pnym zab贸jc膮, ma czarne w艂osy i du偶e uszy. Ma sztylet u pasa, kt贸ry nosi ukryty za p艂aszczem

Cechy:
Si艂a=7
Wytrzyma艂o艣膰=4
Zr臋czno艣膰=18
Inteligencja=4+1

PERKI:
-Koneser (+2 do "Eleganckich" broni, - 5 do zwyczajnych, popsutych, przeci臋tnych)
-呕ywy Pocisk (Gracz kt贸rego si艂a >20 mo偶e mn膮 rzuci膰, zadaje 2x obra偶enia i mog臋 by膰 uszkodzony)

Umiej臋tno艣ci:
-Konus (+4 Zr臋czno艣膰. - do wytrzyma艂o艣ci (nie wiem ile))
-Nieistotny (Gdy si臋 nie narzucam wrogowie nie atakuj膮 mnie)
-Sprinter (Zawsze pierwszy atakuje wroga)
-Dusza Towarzystwa (Towarzysze zyskuj膮 +1 do broni)
-Wyczulony (Nie dostaj臋 "Zaskoczony" i kar z nim zwi膮zanych)
-Kieszonkowiec (Kierunek Rozwoju)
-No偶ycor臋ki (+4 do No偶y, sztylet贸w, itp.)
-Spostrzegawczy (Potrafisz znale藕膰 szczeg贸lnie interesuj膮cy przedmiot, d藕wignie w miejscu gdzie inny nie zobaczy nic)

Ekwipunek:(podkre艣lone to te kt贸re zdoby艂em w trakcie rozgrywki, pewnie z czasem to zaniknie)
-2x Elegancki Sztylet +5 (3+2)(ka偶dy)
-Proca
-Czapka z Buta +1
-L艣ni膮cy P艂aszcz +2
-Sk贸rzana zbroja z kapturem
-Czarny p艂aszcz
-Sk贸rzane buty

-Plecak podr贸偶ny
-Gar艣膰 szczurzych truche艂
-wino w pot艂uczonej ba艅ce
-Sznur
-Lira
-Ciep艂y koc
-970z艂

_________________
[i]Ghurn II Thorndall- Wioska Anduina


Ostatnio edytowany przez Gacuch Czw, 01 Gru 2011, 20:51, edytowano w sumie 18 razy

G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niesko艅czona Sfera Ezenekiela - Karty Postaci
PostWys艂any: Pon, 22 Lis 2010, 10:33 
Niepokalana dziewica
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: 艢ro, 03 Wrz 2008, 18:51
Posty: 880
Miejscowo艣膰: Gda艅sk
Imi臋: Yavin Le Cretin ( Yavin - imi臋, przydomek - le Cretin )
P艂e膰: M臋偶czyzna
Rasa: Cz艂ek
Klasa: (艁)owca
Poziom:I
Biografia
Pochodzi z mro藕nej p贸艂nocy, albowiem zawsze cho膰 jeden bohater pochodzi z mro藕nej p贸艂nocy. Wychowa艂 si臋 w jednej, zagubionych za jak膮艣 zasp膮 wiosek. W czasach jego wczesnej m艂odo艣ci, miejscowy druid przez przypadek upu艣ci艂 go na tward膮 posadzk臋, co do艣膰 niekorzystnie odbi艂o si臋 na jego przysz艂ej inteligencji. Po 7 roku 偶ycia, by艂 szkolony na wojownika, tak jak jego ojciec. W wieku 15 lat wyruszy艂 poszukiwa膰 przyg贸d i eksplorowa膰 艣wiat.
Przygarni臋ty przez miejscowych najemnik贸w, nast臋pne 5 lat straci艂 na nudzie, przerywanej od czasu do czasu kr贸tkimi ( acz gro藕nymi ) okresami ekscytacji, charakteryzuj膮ce si臋 g艂贸wnie w postaci bardzo w艣ciek艂ych goblin贸w. Po opuszczeniu dru偶yny, zdoby艂 s艂aw臋 jako egzekutor wszelkiej ma艣ci nieumar艂ego 艂atajstwa, oraz 艂owca nagr贸d. Zas艂yn膮艂 jako znany w swoim fachu specjalista w dziedzinie nieumar艂ych i jako taki zosta艂 wes艂any przed oblicze kr贸la.

Wygl膮d
Cz艂owiek ze wszech stron 艣redni - 艣rednio muskularny, nie niski, lecz te偶 nie nazbyt wysoki, 艣rednio ow艂osiony, acz ogolony, nawet facjat臋 ma przeci臋tn膮. Ubrany w wygodny, lekki sk贸rzany pancerz (w walce polega g艂贸wnie na zr臋czno艣ci, nawet najlepsza zbroja jest fraszk膮 dla cho膰by pazur贸w banshee).

Portret

Cechy

Si艂a - 1+2+3 = 6, 艢wietnie!
wytrzyma艂o艣膰 - 2+1+1 = 4 nie藕le!
zwinno艣膰 - 4+1+1= 6, 艢wietnie!
inteligencja - 2+1+1 = 4 nie藕le!

Umiej臋tno艣ci
Chudzielec
Sprinter
Powiernik 艣wiat艂a
Twardog艂owy

ekwipunek
艁uk kompozytowy +3
sk贸rzana zbroja +3
Gwoli 艣cis艂o艣ci - pod zbroj膮 kryje si臋 odzienie. Serio.
Zardzewia艂y, magyczny miecz +2
Sk贸rzane nagolenniki Szybko艣ci +3 +2 zr臋czno艣膰,
Szczurza tunika.
940 sztuk z艂ota

_________________
Najlepiej nie mie膰 偶adnych przyjaci贸艂 i bliskich. Poza znajomymi z Internetu, kt贸rych mo偶esz wsz臋dzie zabra膰 ze sob膮!


Ostatnio edytowany przez YavinLeCretin, Nie, 16 Sty 2011, 22:35, edytowano w sumie 1 raz

G贸ra
Offline Profil  
 
 Temat postu: Re: Niesko艅czona Sfera Ezenekiela - Karty Postaci
PostWys艂any: Wto, 07 Gru 2010, 15:45 
ghost
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 15 Lut 2010, 16:55
Posty: 560
Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw
Imi臋: Troiel "Wiruj膮ce ostrze"
P艂e膰: M臋偶czyzna
Rasa:Elf
Klasa: Tancerz 艢mierci
Poziom : 1
Biografia: Troiel by艂 kiedy艣 mrocznym elfem. Wychowa艂 si臋 jednak na powierzchni. Nikt tak naprawd臋 nie zna historii jego narodzin. Kr膮偶y legenda, i偶 Troiel'a przyni贸s艂 mag, kt贸ry uratowa艂 go przed z艂o偶eniem w ofierze mrocznej kr贸lowej. Jako dziecko wykazywa艂 si臋 inteligencj膮, oraz zwinno艣ci膮. Szybko sta艂 si臋 najlepszym szermierzem w swojej wiosce elf贸w z Puszczy. Sw膮 s艂aw臋 zdoby艂 uratowaniem jednoro偶ca. Pani lasu w zamian za heroiczny czyn zdj臋艂a z niego rasow膮 kl膮tw臋 i tak Troiel sta艂 si臋 zwyk艂ym elfem. Pozosta艂o艣ci膮 po kl膮twie pozosta艂y runy na jego twarzy. Tak Troiel 偶y艂 spokojnie w swym domu, a偶 do wioski przyby艂 harfiarz, kt贸ry przekaza艂 wezwanie kr贸la. Takiej okazji Troiel nie m贸g艂 przepu艣ci膰.

Wygl膮d: Jak na elfa jest jeszcze dzieckiem( ma 120 lat), lecz mimo to do艣wiadczony przez los wygl膮da powa偶nie. Ma przeszywaj膮ce niebieskie oczy, bujne czarne w艂osy. Do艣膰 du偶y nos i 艣redniej wielko艣ci usta dodaj膮 mu bojowego charakteru. Na co dzie艅 ubrany jest w sk贸rzan膮 zbroj臋, p艂aszcz z kapturem.

Portret:
Elf:
Spoiler:


Drow:
Spoiler:


Cechy:
Si艂a: 11
Wytrzyma艂o艣膰: 4
Zwinno艣膰: 8
Inteligencja: 2

Umiej臋tno艣ci:
- Mistrz Ostrza
- Wyczulony
- Elfi Wzrok
- Mroczny Elf

Perki:
-Ostatni Jele艅!

Ekwipunek:
Dwa miecze +3 +2 i kolczuga +4 +1
Cierniste naramienniki +3,+2 obra偶enia do atakuj膮cych
Buk艂ak z wod膮
Zielony p艂aszcz z kapturem( posiada futro na ramionach )
Spodnie
Sk贸rzane buty
Pas na dwa miecze
Chleb
Owoce
Kryszta艂y mocy ostrzy (zu偶ywalne) +3 do obra偶e艅 gdy s膮 u偶yte.
1075z艂

_________________
... ale mog臋 si臋 myli膰.


Ostatnio edytowany przez Dzzeju Nie, 22 Maj 2011, 19:23, edytowano w sumie 20 razy

G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niesko艅czona Sfera Ezenekiela - Karty Postaci
PostWys艂any: Czw, 09 Gru 2010, 12:44 
Magnificent man.
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Pon, 06 Gru 2010, 23:58
Posty: 1609
Miejscowo艣膰: Zasiedmiog贸roostrowiec 艢wi臋tokrzyski
Imi臋: Hrothgar Br膮zowa Broda.
P艂e膰: M臋偶czyzna
Rasa: Krasnolud
Klasa: Wojownik
Poziom: 2.
Wiek: Nieznany, najpewniej oko艂o 140 lat.
Biografia: Hrothgar dopu艣ci艂 si臋 kiedy艣 czynu. Czyn ten by艂 tak straszny, 偶e nie tylko zosta艂 wygnany i zapomniany przez swoich ziomk贸w jako ohydny zdrajca, nie tylko zapomniano o tym wypadku by nie kala膰 nim pami臋ci ale nawet jego sprawca oszala艂 z jego powodu i wiele lat b艂膮ka艂 si臋 po pustkowiach. Gdy wr贸ci艂o mu zdrowy rozs膮dek, nie pami臋ta艂 nic z tamtych wypadk贸w. Tak wi臋c nikt nie wie co 贸w krasnolud tak okropnego uczyni艂. Nikt opr贸cz Hrothgara nie wie te偶 sk膮d on pochodzi. Jedyn膮 poszlak膮 jest tatua偶 r臋ki w pancernej r臋kawicy dzier偶膮cej z艂oty top贸r. Kilka szczeg贸艂贸w owego tatua偶u m贸wi, i偶 zosta艂 on wykonany przynajmniej sto lat temu i 偶e posiadacz jest krasnoludem g贸rskim.

Wygl膮d: Br膮zowa broda spleciona w kilka grubych warkoczy opada na jego poznaczony bliznami tors.
Jego twarz jest poznaczona zmarszczkami , ale nie wygl膮da na starego, jedynie wida膰 po nim , 偶e prze偶y艂 co艣 czego nie zapomina si臋 nigdy. Jego cia艂o okryte jest lekk膮 zbroj膮 kolcz膮, za艣 top贸r jest pokryty z艂ot膮 inkrustacj膮 przedstawiaj膮c膮 jaki艣 dawn膮 bitw臋. Opr贸cz tego nosi ze sob膮 zdj臋cie jakiej艣 osoby, nikt jednak nie zdo艂a艂 zobaczy膰 na d艂u偶ej ni偶 chwil臋 tego portreciku.

Spoiler:


Cechy
Si艂a- 12 -1 +3 +1 +3=17
Wytrzyma艂o艣膰-10 +5 +2 +2 = 19
Zwinno艣膰- 3
Inteligencja- 3


Perk:
Niez艂omny +5 wytrzyma艂o艣膰, -1 si艂a

Umiej臋tno艣ci:
Tarczownik- Twoja tarcza jest twoim bratem. Zawsze si臋 ni膮 zas艂ania艂e艣 gdy wr贸g ci臋 przyt艂acza艂 sw膮 si艂膮. Odkry艂e艣 偶e to zawsze dzia艂a i pilnowa艂e艣 by nigdy nie wyrusza膰 w b贸j bez niej. (Modyfikator +2 do tarczy)

Bezklanowiec (+3 si艂a)
G贸ral ( +2 wytrzyma艂o艣膰)
Matka Wojaczka (si艂a+1 , wytrzyma艂o艣膰 +2)


Ekwipunek:
2 miecze elfa - cudza w艂asno艣膰
Cierniste naramienniki - cudza w艂asno艣膰
Podziurawione sk贸rzane buty sznurowane +2
Top贸r jednor臋czny +2
Tasak Posoki +3
kolczuga +4
Zardzewia艂y 偶elazny puklerz +3
Szczurzo Runiczna Bransoleta z br膮zu +3 si艂a
718 sztuk z艂ota
buk艂ak z w贸dk膮
kie艂basa
pas z srebrn膮 klamr膮
suszone mi臋so.

_________________
Jarkendar Suthay-Rath,Wioska Anduina
The world is grey, the mountains old, The forge's fire is ashen-cold;
No harp is wrung, no hammer falls: The darkness dwells in Durin's halls;
The shadow lies upon his tomb In Moria, in Khazad-d没m.


Ostatnio edytowany przez Hrothgar Heavenlight Pon, 31 Pa藕 2011, 17:59, edytowano w sumie 7 razy

G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Niesko艅czona Sfera Ezenekiela - Karty Postaci
PostWys艂any: Nie, 03 Kwi 2011, 18:31 
Mieszkaniec
Awatar u偶ytkownika

Do艂膮czenie: Wto, 21 Gru 2010, 18:56
Posty: 235
Miejscowo艣膰: Radzymin
Imi臋: Arkadya W艂adczyni Ognia
P艂e膰: Kobieta
Rasa: Elf
Klasa: Mag
Biografia: Arkadya nie pami臋ta gdzie si臋 urodzi艂a. Od najm艂odszych lat podr贸偶owa艂a z rodzicami po 艣wiecie. Ale mroczne elfy nie s膮 zbyt lubiane. Pewnego dnia, gdy Arkadya by艂a w mie艣cie jej rodzice zostali schwytani i przetransportowani do miasta, w kt贸rym przebywa艂a ich c贸rka. Widz膮c to Arkadya zacz臋艂a ucieka膰, ale wtedy kaptur zsun膮艂 si臋 jej z g艂owy i wszyscy zobaczyli kolejnego mrocznego elfa. Od tego momentu w 偶adnym mie艣cie nie mia艂a chwili spokoju. Raz zosta艂a nies艂usznie oskar偶ona o morderstwo pewnego szlachcica. Uciekaj膮c Arkadya zosta艂a schwytana i zrobiono z niej niewolnic臋. Po kilku miesi膮cach do miasta przyby艂 stary mag i wyczu艂 u Arkadyi niezwyk艂y talent magiczny. Zap艂aci艂 za jej uwolnienie i przyj膮艂 do siebie jako uczennic臋. Arkadya przez kilkana艣cie lat szkoli艂a si臋 w pos艂ugiwaniu si臋 magi膮. Po latach treningu u swego mentora Arkadya postanowi艂a uda膰 si臋 w podr贸偶. W臋druj膮c po 艣wiecie dowiedzia艂a si臋, 偶e kr贸l poszukuje bohater贸w. Uznaj膮c, 偶e to jej szansa na zdobycie s艂awy, wyruszy艂a do kr贸la.

Wygl膮d: Arkadya jest 艣redniego wzrostu (oko艂o 180 cm) mroczn膮 elfk膮. Ma d艂ugie, bia艂e w艂osy i czerwone oczy. Na nadgarstkach ma bia艂e tatua偶e. Opr贸cz tego co na obrazku, Arkadya nosi lu藕ne, czarne szaty z czerwonymi zdobieniami. Na to wszystko zak艂ada ciemnozielony p艂aszcz z kapturem.

Spoiler:


Cechy:
Si艂a: 5
Wytrzyma艂o艣膰: 2
Zwinno艣膰: 5
Inteligencja: 10

Perki: BRAK

Umiej臋tno艣ci:
- Mroczny Elf (Jeste艣 zepchni臋t膮 na bok odmian膮 swojej rasy. Zmieniony przez nikczemne praktyki czarnej magii nie przypominasz pi臋knego osobnika kt贸rym niegdy艣 by艂e艣. (+3 do si艂y))
- Wied藕mi Wzrok (Wyczuwasz i widzisz w spos贸b naturalny magi臋. Jeste艣 w stanie powiedzie膰 czy i kiedy w danym miejscu u偶yto magi臋 oraz umiesz wyczu膰 gdy kto艣 chc臋 rzuci膰 zakl臋cie np. z ukrycia.)
- Talent Wrodzony (jeste艣 stworzeniem magii. 呕yjesz dzi臋ki niej i za spraw膮 tego jeste艣 w stanie z tak膮 艂atwo艣ci膮 ni膮 manipulowa膰. (+3 inteligencja))

Magia:
Pierwotna
- Ogie艅: 3
- Energia: 1
- Woda: 1

Spoiler:


Ekwipunek:
- Kostur +5
- Szata +1
- Kolczasta obro偶a Furii +2 (obra偶enia, gdy kto艣 atakuje)
- czarne, sk贸rzane buty
- chusta na twarz
- bielizna
- torba na komponenty magiczne (fiolki, czyste zwoje itp.)
- torba podr贸偶na (z przegrod膮 na jedzenie)
- buk艂ak z wod膮 (na razie pusty)
- bochen chleba i kilka jab艂ek
- krzesiwo i hubka
- koc
- 500 szt. z艂.

_________________
Spoiler:
Image


G贸ra
Offline Profil E-mail  
 
Wy艣wietl posty z poprzednich:  Sortuj wed艂ug  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(贸w) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy to forum: Brak zarejestrowanych u偶ytkownik贸w oraz 0 go艣ci


Nie mo偶esz zak艂ada膰 nowych temat贸w na tym forum
Nie mo偶esz odpowiada膰 w tematach na tym forum
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w na tym forum
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w na tym forum

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group